02141858000
info@tandismahan.ir

تاریخچه موسسه

 

تیمی از کارشناسان و مشاورین ثبت که تجربه طولانی (از سال 1385) در زمینه ثبت شرکت ها و برند و... داشتند، با مشاوره های بسیار و طی نشست ها و بررسی های متعدد تصمیم گرفتند که حاصل سال ها تجربه ها و سرمایه خود را با همکاری یکدیگر جهت تاسیس یک موسسه که درعمل با کلیه موسسات همکار متفاوت باشد، در اختیار هموطنان خود قرار دهند و بدین ترتیب ثبت موسسه حقوقی آسمان تندیس مهان شکل گرفت.

پیگیری، تعهد در کار، سرعت در عمل و در آخر رضایت مشتری چهارچوب کلی موسسه تندیس مهان را تشکیل می دهد.

ما معتقدیم یک مشتری راضی می تواند حدود 7 مشتری دیگر را به ما معرفی کند و یک مشتری ناراضی نزدیک به 13 مشتری را می تواند از ما بگیرد.

ما تعهد می دهیم که تمامی تلاش خود را در جهت کسب هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود ببکار گیریم تا بتوانیم خدمتگزار هم میهنان خود در سرتاسر کشور عزیزمان ایران باشیم. لذا امیدواریم با عنایت به لطف خداوند متعال بتوانیم کلیه امور حقوقی و ثبتی مشتریان عزیز خود را بدون هیچگونه مشکل در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

موسسه تندیس مهان افتخار دارد به پشتوانه سالها تجربه در امور ثبتی و با نوآوری در نحوه ارائه سرویسهای خدماتی مربوط به ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت شرکت در منطقه آزاد، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، افزایش و کاهش سرمایه، نقل و انتقال سهام، رتبه بندی شرکتها، اخذ انواع ایزو، اخذ کارت بازرگانی، اخذ جواز تاسیس، اخذ پروانه بهره برداری و انجام کلیه امور مالی، مالیاتی و بیمه ای مربوط به اشخاص حقیقی و شرکت ها، آمادگی کامل خود را به کلیه مشتریان عزیز اعلام نماید.