جهت ثبت برند (علامت تجاری)، بایستی مدارک زیر را تکمیل کرده و به وکیل موسسه تندیس مهان تحویل دهید:
اشخاص حقیقی:
- کپی شناسنامه و کارت ملی
- ارائه کپی پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده یا نامه از واحد یا صنف مربوطه مبنی بر ارائه خدمات جهت اداره ثبت علائم تجاری
- تصویر رنگی علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۶*۶ سانتیمتر به تعداد ۱۲ عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت تجاری و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت (ترجیحا دهخدا)
- در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین و یا غیر فارسی باشد، اسکن رنگی پشت و رو از کارت بازرگانی به نام شخص
- امضای وکالتنامه (پس از تایید برند)
اشخاص حقوقی و شرکت ها:
- ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده (به نام شرکت)
- تصویر اولین روزنامه رسمی شرکت (آگهی تاسیس) و روزنامه رسمی آخرین تغییرات هیئت مدیره شرکت (دوره آن منقضی نشده باشد)
- تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و دارندگان حق امضای اوراق بهادار شرکت
- در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین و یا غیر فارسی باشد، اسکن رنگی پشت و رو از کارت بازرگانی به نام مدیرعامل
- امضای وکالتنامه توسط مدیرعامل و دارندگان حق امضاء (پس از تایید برند)
- تصویر رنگی علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۶*۶ سانتیمتر به تعداد ۱۲ عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت تجاری و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت (ترجیحا دهخدا)
جهت هرگونه سوال یا مشاوره راجع به ثبت برند با مشاورین تندیس مهان تماس حاصل بفرمایید.