02141858000
info@tandismahan.ir

اطلاعات کامل موسسه

با توجه به اهمیت رعایت جزئیات و نکات قانون تجارت در امور ثبت شرکتها و تغییرات مداوم و به روز رسانی های مکرر قوانین اجرایی که اداره ثبت شرکتها توسط بخشنامه های جدید اعمال می نماید، امروزه برای هر فرد و یا شرکت داشتن یک مشاور جهت انجام امور ثبتی، خدمات اداری مرتبط و امور پس از ثبت شرکت امری ضروریست، چرا که هرگونه عدم آگاهی و اطلاع در این مورد موجب سردرگمی و اشتباه در انجام روال ثبت یا بعد از ثبت و همچنین ایجاد مشکلات جدی برای شرکت و اعضای آن، همچون مشکلات و دردسرهای مالیاتی، حقوقی، مالی و ... در آینده و پس از ثبت شرکت خواهد شد که همگی در نتیجه عدم آشنایی و آگاهی از نکات تخصصی لازم در امر شرکت است.

 

گروه وکلای تندیس مهان کلیه خدمات اداری (ثبت شرکت، ثبت علائم تجاری و ... ) را به صورت تخصصی توسط وکلا، مشاوران و کارشناسان متخصص و با تجربه در این امر ارائه داده است و به صورت مستمر و پیگیر تا اتمام کامل روند ثبت به صورت تمام وقت پشتیبان و پاسخگوی ابهامات و سوالات شما در ارتباط با رویه کار خواهد بود و خود را موظف به اطلاع رسانی شفاف در تمامی مراحل می داند.

به جرات می توانیم ادعا کنیم که جامع ترین و پرمحتواترین وب سایت ثبت شرکت ها در پیش روی شما قرار دارد. کلیه مطالب این وب سایت و اطلاعاتی که در مشاوره حضوری یا تلفنی با کارشناسان دریافت می نمایید نتیجه تجربه ثبت شرکتهای متعدد و تحقیق در قوانین ثبتی و امور اجرایی بوده و تلاش ما بر این است تا ایده های کاربردی و راه حل‌های عملی در زمینه امور اداری و ثبتی مرتبط را با زبانی ساده و قابل استفاده برای عموم در اختیار موکلین و مراجعین محترم قرار دهیم. این روشها و قوانین بارها راستی آزمایی شده است، با این حال مدام بازبینی می‌گردد و در صورت هر گونه تغییر بروز رسانی خواهد شد. در صورتی که پس از مطالعه مطالب این سایت به نتیجه لازم نرسیدید یا نیاز به مشاوره بیشتر داشتید مشاورین، وکلا و کارشناسان این موسسه به صورت تلفنی و یا حضوری و حتی آنلاین، اطلاعات لازم و موثرترین راهکارها را با توجه به شرایط کاری و نوع فعالیت شما در اختیارتان خواهند گذاشت تا بدون اتلاف زمان و هزینه اضافی که در پیشرفت و ارتقاء هر شرکت و موسسه ای تأثیرگذار است در کمترین زمان ممکن، بهترین و صحیح ترین روشها را با کیفیت حرفه ای و هزینه های منصفانه به شما مشتریان گرامی ارائه دهند.

گروه وکلای تندیس مهان خود را متعهد به پیگیری مستمر، دقیق، حرفه ای و دلسوزانه فرایند ثبت تک تک موکلین و مراجعین و پاسخگویی در تمامی مراحل بصورت 24 ساعته می‌داند. همچنین حفظ حریم شخصی و رعایت حقوق موکلین و مراجعین از اصول مهم برای این گروه است. گروه ما صداقت و شفافیت را مبنا و اصل اساسی فعالیت خود دانسته و در تمامی امور و مراحل با نظارت مداوم و دقیق بر روند کار، خود را ملزم به رعایت این اصول می‌داند.

 

کارگروه تخصصی ثبت شرکت ها

نام موسسه: موسسه آسمان تندیس مهان

نام برند اصلی: تندیس مهان

برندهای زیرمجموعه: آگاه - پایدار

شماره ثبت: ۳۶۶۹۷

شناسه ملی: ۱۴۰۰۵۲۰۳۶۰۰

تلفن های موسسه: 02188652936 - 02188652935 - 02188652934 - 02188652933 - 02186080175 - 02186080551 - 02141858

مشاوره 24 ساعته: 09122850086

فکس: 02189771491

ایمیل: Info@Tandismahan.ir

اینستاگرام: Instagram.com/Tandismahan

کانال تلگرام: Tandismahan@