ثبت شرکت در زاهدان

ثبت شرکت در زاهدان

متقاضیان گرامی جهت ثبت شرکت خود در شهر زاهدان میتوانند از طریق تماس با موسسه تندیس مهان بصورت غیر حضوری مدارک خود را از طریق ایمیل، فکس یا سایر راههای ارتباطی ارسال نموده و جهت باقی امور مثل تنظیم اساسنامه و موضوع شرکت، راهنمایی در تعیین نام شرکت و... از کارشناسان ما مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در زاهدان

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در زاهدان شامل کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا می باشد. پس از اعلام تایید نام شرکت توسط موسسه تندیس مهان، جهت اخذ گواهی عدم سوپیشینه از پلیس+10 اقدامات لازم توسط کلیه اعضای شرکت و بازرسین بایستی انجام شود و کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا برابر اصل به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکت ها ارسال گردد.

مراحل ثبت شرکت در زاهدان

مراحل ثبت شرکت در شهر زاهدان بصورت زیر می باشد:

ابتدا ثبت نام در سامانه ثبت شرکت ها را از طریق اینترنت گام به گام انجام داده و پس از تایید نهایی اطلاعات حدود یک الی چهار روز بعد، تایید یا عدم تایید نام های شرکت از طریق سامانه اعلام می گردد. درصورت عدم تایید نام مجددا نام های جدید را وارد سامانه نموده و کد پیگیری دریافت میکنیم. در صورت تایید نام، برگه ابلاغیه تایید نام را به همراه تصویر برابر اصل مدارک هویتی اعضا و سهامداران و اصل گواهی عدم سوپیشینه به اداره کل ثبت شرکت های زاهدان ارسال می کنیم.

هزینه ثبت شرکت در زاهدان


هزینه ثبت شرکت در زاهدان شامل دستمزد ما جهت ثبت شرکت در شهر زاهدان 150 هزار تومان می باشد. کلیه هزینه های واریزی دولتی نیز طبق فیش در اداره ثبت شرکت های استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) انجام می شود و پس از آن هزینه درج در روزنامه رسمی کشور به صورت آنلاین بایستی پرداخت گردد.

جهت ثبت شرکت در زاهدان فقط با شماره 02141858 تماس بگیرید.