ثبت شرکت در نوشهر

متقاضیان گرامی جهت ثبت شرکت خود در شهر نوشهر میتوانند از طریق تماس با موسسه تندیس مهان بصورت غیر حضوری مدارک خود را از طریق ایمیل، فکس یا سایر راههای ارتباطی ارسال نموده و جهت باقی امور مثل تنظیم اساسنامه و موضوع شرکت، راهنمایی در تعیین نام شرکت و... از کارشناسان ما مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در نوشهر

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در نوشهر شامل کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا می باشد. پس از اعلام تایید نام شرکت توسط موسسه تندیس مهان، جهت اخذ گواهی عدم سوپیشینه از پلیس+10 اقدامات لازم توسط کلیه اعضای شرکت و بازرسین بایستی انجام شود و کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا برابر اصل به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکت های مازندران ارسال گردد.

مراحل ثبت شرکت در نوشهر

مراحل ثبت شرکت در شهر نوشهر بصورت زیر می باشد:

ابتدا ثبت نام در سامانه ثبت شرکت ها را از طریق اینترنت گام به گام انجام داده و پس از تایید نهایی اطلاعات حدود یک الی چهار روز بعد، تایید یا عدم تایید نام های شرکت از طریق سامانه اعلام می گردد. درصورت عدم تایید نام مجددا نام های جدید را وارد سامانه نموده و کد پیگیری دریافت میکنیم. در صورت تایید نام، برگه ابلاغیه تایید نام و اساسنامه و اظهارنامه (شرکتنامه) امضا شده را به همراه تصویر برابر اصل مدارک هویتی اعضا و سهامداران و اصل گواهی عدم سوپیشینه به اداره کل ثبت شرکت های مازندران ارسال می کنیم.

هزینه ثبت شرکت در نوشهر


هزینه ثبت شرکت در نوشهر شامل دستمزد ما جهت ثبت شرکت در شهر نوشهر 150 هزار تومان می باشد. کلیه هزینه های واریزی دولتی نیز طبق فیش در اداره ثبت شرکت های استان مازندران انجام می شود و پس از آن هزینه درج در روزنامه رسمی کشور و هزینه چاپ روزنامه کثیرالانتشار به صورت آنلاین جداگانه بایستی پرداخت گردد.

جهت ثبت شرکت در نوشهر فقط با شماره 02141858 تماس بگیرید.