چگونه شرکت با موضوع پیشخوان دولت ثبت کنیم؟ هزینه ثبت شرکت با موضوع پیشخوان دولت چقدر است؟ چگونه شرکت پیشخوان دولت ثبت کنم؟
بسیاری از مشتریان با تماس های خود درخواست ثبت شرکت با موضوع پیشخوان دولت رو نموده اند.
با توجه به حجم بالای تماس های این عزیزان، بر آن شدیم که یک سری توضیحات در رابطه با شرایط ثبت شرکت پیشخوان دولت و هزینه ثبت شرکت پیشخوان دولت و مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت با موضوع پیشخوان دولت در این پست داشته باشیم.
با تندیس مهان همراه باشید:
از تاریخ 3/اسفند/98 کلیه درخواست های مربوط به صدور پروانه جدید التاسیس، انتقال امتیاز، تمدید و تغییر نشانی صرفا از طریق سامانه الکترونیکی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و توسط وکیل معتبر موسسات حقوقی صورت می پذیرد.
جهت ورود به سامانه و درخواست ثبت اینجا کلیک کنید
کلیه متقاضیان (بجز متقاضیان تغییر نشانی) پس از تکمیل اطلاعات در سامانه، مدارک مورد نیاز جهت استعلام حراست را به شرح ذیل تکمیل و بصورت فیزیکی تحویل حراست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایند نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت استعلام حراست برای متقاضیان صدور پروانه جدید، انتقال امتیاز و تمدید پروانه:
1- فتوکپی برابر اصل همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی مدیرعامل(برای اشخاص حقوقی) و یا مدیر دفتر (برای اشخاص حقیقی)
2- فتوکپی همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی اعضای هیات مدیره (برای اشخاص حقوقی)
3- فتوکپی اساسنامه، آگهی ثبتی، آگهی آخرین تغییرات و روزنامه رسمی (برای اشخاص حقوقی) - ثبت تندیس مهان
4- گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و همه اعضای هیات مدیره (برای اشخاص حقوقی) و یا مدیر دفتر (برای اشخاص حقیقی)
4- تعداد 5 قطعه عکس پرسنلی مدیرعامل(برای اشخاص حقوقی) یا مدیر دفتر (برای اشخاص حقیقی)
5- تکمیل فرم تعرفه حراست - (پس از ثبت شرکت)
6- تکمیل فرم تعهدنامه حراست - (پس از ثبت شرکت)
خواهشمند است هنگام تکمیل فرم تعرفه حراست به نکات ذیل توجه داشته باشید:
1- جواب سوالات را کامل و دقیق تکمیل نمایید.
2- چنانچه سوالی در مورد شما صدق نمی کند یا جواب شما به آن سوال منفی است با توضیح مناسب مشخص کنید. تحت هیچ شرایطی سوالی و یا ستونی بی جواب نماند و از خالی و ناقص گذاشتن جواب اجتناب گردد و همچنین از کلی گویی و دادن پاسخ های مبهم نیز خودداری نمایید.
دریافت آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی (ابلاغ 5 خرداد 98)
راهنمای صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت جدیدالتاسیس
بر اساس مصوبه 289 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطی
- پروانه دفتر پیشخوان دولت جدید صرفا جهت اشخاص حقوقی(شرکت ها) صادر میگردد. ابتدا با مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به تاسیس شرکت اقدام نمایید.
- مدیرعامل و یا صاحب امضای شرکت باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی باشد.
- مدیرعامل شرکتنباید در دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و یا سایر دستگاه هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند اشتغال داشته باشد.
4- پس از تاسیس شرکت، با مراجعه به سامانه درخواست مجوز (لینک بالای صفحه) نسبت به درخواست مجوز اقدام نمایید.
5- پس از ثبت درخواست در سامانه و تکمیل و تحویل مدارک مورد نیاز حراست، نسبت به اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح به شرح ذیل اقدام نمایید:
*تاییدیه اداره اماکن ناجا
*گواهی عدم بدهی بانکی از بانک مرکزی
*گواهی عدم بدهی بیمه تامین اجتماعی
*گواهی عدم بدهی مالیاتی
* گواهی عدم اعتیاد
6- ملک مورد نظر برای تاسیس دفتر باید حداقل 50 متر باشد و دارای کاربری تجاری یا اداری بوده و در طبقه همکف و یا در طبقات ساختمان های دارای آسانسور یا پله برقی باشد. محل پیشنهادی توسط بازرسان این اداره کل بازدید و پس از تایید به اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی معرفی می گردد.
7- حق امتیاز صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت در شهر کرج 50 میلیون تومان و در شهرهای اقماری با جمعیت بیش از پنجاه هزار نفر 15 میلیون تومان می باشد که هنگام صدور پروانه بر اساس آیین نامه ابلاغی دریافت خواهد شد.
جهت پیگیری سوالات و درخواست مشاوره با شماره 41858-021 تماس حاصل نمایید.
دیدگاه خود را بنویسید