روزنامه کثیرالانتشار چیست؟

این سوالی هست که در ذهن افرادی که شرکت ثبت میکنند یا نیاز به آگهی دعوت دارند یا تغییراتی در شرکت اعمال میکنند شکل میگیرد.

روزنامه کثیرالانتشار روزنامه ای هست که آگهی های شرکت ها یا مفقودی مدارک یا... در آن چاپ میشود و رسمیت پیدا میکند. نمونه روزنامه های کثیرالانتشار مثل ابرار، همشهری، جام جم، کار و کارگر و... هستند که با آنها تقریبا آشنا هستید.

ما در موسسه تندیس مهان کلیه امور سفارش و چاپ روزنامه کثیرالانتشار را برای شما انجام میدهیم و شما میتوانید بصورت کاملا آنلاین هزینه آن را پرداخت کرده و رایگان در محل خود تحویل بگیرید.

جهت سفارش و چاپ روزنامه کثیرالانتشار خود میتوانید روی این لینک کلیک کنید یا با شماره 02141858 در تماس باشید

 

روزنامه کثیرالانتشار مواردی دارد که در حالاتی باید از آن استفاده کرد و مطالبی را در آن به چاپ رساند؛ پرداخت روزنامه کثیر الانتشار آنلاین قبل از انتشار آگهی به صورت فوری لازم است، که ما به صورت اینترنتی آن را برای شما انجام می دهیم.

  • ثبت شرکت

هر یک از شرکت‌ها در ابتدای تاسیس خود باید یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار را که توسط اداره ثبت شرکت‌ها به لحاظ هزینه چاپ به سه دسته تقسیم شده‌اند، انتخاب کند. پس از پرداخت روزنامه کثیرالانتشار نام این روزنامه در اظهارنامه ثبت شرکت و همچنین آگهی صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت نیز درج می‌شود؛ سپس این‌ که چنین شرکتی به ثبت رسیده است در همین روزنامه کثیرالانتشار آگهی می‌شود تا به اطلاع عموم برسد. پس شما در این مورد نیز ملزم به پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین می باشید.

  • تغییرات شرکت 

از این پس تمام تغییرات شرکت اعم از کاهش و افزایش سرمایه، تغییر نشانی، افزایش سهامداران، تغییر مدیران و …، پس از تنظیم صورتجلسه و قطعی شدن تغییر، باید علاوه بر روزنامه رسمی در روزنامه کثیرالانتشار نیز آگهی شود. پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین از ساده ترین روش های پرداخت فوری این روزنامه می باشد.

  • انحلال شرکت

کاربرد پرداخت روزنامه کثیرالانتشار فقط در دو مورد قبلی نیست. بلکه می‌توان گفت برای انحلال شرکت‌ها نیز نیاز به روزنامه کثیرالانتشار وجود دارد. به این صورت که پس از تنظیم صورت‌جلسه انحلال شرکت و تایید آن توسط اداره ثبت شرکت‌ها، این انحلال باید در روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه رسمی آگهی بشود.

  • مفقودی مدارک

جهت چاپآگهی مفقودی مدارک از جمله سند خودرو، مدرک تحصیلی، سند ملک، گواهینامه، کارت ملی و... بایستی حتما در روزنامه های کثیرالانتشار این موضوع را در یک تا چند نوبت چاپ کنید.

تقریبا می توان گفت که برای ثبت هرگونه تغییرات در شرکت نیازمند، پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین می باشید.

 

پرداخت روزنامه کثیرالانتشار

 

توجه داشته باشید که پرداخت روزنامه رسمی و پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین با هم فرق می کنند.

سوالات متداول:

1. آیا هزینه روزنامه های کثیرالانتشار با یکدیگر متفاوت هست؟ بله. هر روزنامه نرخ خاص خود را دارد.

2. آیا میتوانم شخصا برای چاپ روزنامه اقدام کنم؟ بله میتوانید. فقط چون مراحل تماس و سفارش با دفتر روزنامه ها زمانبر هست، معمولا کاربران این کار را به موسسه آگاه واگذار میکنند.

3. ارزان ترین روزنامه کثیرالانتشار کدام است؟ روزنامه های ابرار و کار و کارگر معمولا نرخ پایین تری دارند.

4. از زمان سفارش و پرداخت روزنامه تا مرحله چاپ آگهی چند روز زمان لازم است؟ حدود 7 تا 10 روز کاری.